Trinidad Gezi Notları

24.07.2015 Cuma günü sabah biraz tembellik ederek 09.00 da kahvaltı yaptık. 12.00 de Hotel Jagua önünden otobüse bindik. Trinidad’a geldiğimizde meydanda inip bici taksilerle Casa La Nina Puerta Fco.J. Zerquera (rosario)#171 e/Frank Pais y Fco Peterssen geldik. Odalarımıza yerleştikten sonra Unesco dünya kültür mirası listesinde yer alan kolonyal tarzı evlerin bulunduğu Trinidad sokaklarını akşama kadar gezdik. Akşam Casada yemeklerimizi yedikten sonra Casa de La Musica adlı yere geldik. Bardan Mojitolarımızı aldıktan sonra herkezin yaptığı gibi meydanda kaldırım taşlarının üzerine oturduk ve canlı müziğin tadını çıkardık. Müzikten sonra dans gösterilerini izledik. Gece yarısı casamıza geri döndük.

25.07.2015 Cumartesi günü sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra Playa Ancon – Ancon Plajına gittik. Ancon Plajı beyaz kumsalı , palmiye ağaçları ve masmavi suyu ile harikaydı. Gün boyu plajda dinlenerek ve yüzerek vakit geçirdik.

dsc_0559 dsc_0579 DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO dsc_0536 DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO

Diğer Abonelerin Arasına Sende Katılabilirsin

Posta hesabına bir gün bir mail düşer. Okursun, bakarsın ve çok beğenirsin. İşte o mail sırt çantanı alıp bir yerlere gitmen ve seni harekete geçirmek için yeterli olabilir. Türkiye ve Yurt dışı gezi yazılarımızın mail adresinize gelmesini ister misiniz? Sadece e-posta adresinizi yazarak hemen abone olun! Gezgin İz sizi harekete geçirecek makaleleri mail adresinize göndersin ama reklam vs göndermesin.. :)