Evet beyler ve bayanlar bu yazı tüm çiftlere gelsin. Yoğun iş temposunun ardından gelen hafta sonunu değerlendirmek için zaman zaman eşimizle fikir çatışmasına gireriz. Bu aşamada önemli olan her iki tarafı da mutlu edecek çözümü bulmaktır. Aslında biz bir çok etkinliği birlikte keyif alarak yapabilen bir çiftiz. Ancak bu zamana kadar balık avına eşimden ayrı, arkadaşlarımla birlikte gitmekteydim. Ve nihayetinde bu etkinliği de birlikte yapmanın yolunu bulduk. İşte tam da bu aşamada caretta karavan imdadımıza yetişti.

Kamp hayatını ve doğada olmayı ikimiz de çok seviyoruz. Fakat kış mevsiminde gidilen kampta gecenin ayazını çekmek biraz zor oluyor, özellikle de bayanlar için. Bu sebeple, Sırtımıza aldığımız minik evimize, dizel ısıtıcı sistemi taktırdım ki sevgili eşim üşümesin.

Bildiğiniz üzere balık avına genellikle akşamdan yola çıkarız ki gece ve sabah gün doğumu suyundan faydalanabilelim. Ben gece olta takımlarımı hazırlayıp ava başlarken eşim de sıcacık karavanında kendi hobileriyle meşgul oldu.

İkimiz de aynı ortamda farklı işlerle uğraşıyorduk ve ikimiz de halimizden memnunduk.

Gecenin soğuğunu yaktığım ateşin başında verimli bir av ile geçirdikten sonra bu harika gün doğumu manzarası ile karşı karşıyaydım. Doğada yapılan kampın en güzel yanı doğayla birlikte uyanmaktır.

Gün doğumuyla birlikte oltalardan gelen zil seslerini duymak oldukça heyecanlıydı. Doğan güneşle çoğalan seslere uyanan eşim de bana katıldı.

Geceden kalma ateşimizin közüne koyduğumuz demli birer çay ile güne başladık.

Kahvaltımızdan sonra oltalarımızın başında yerimizi aldık. Oltalar ve av konusunda eşime bazı bilgiler verdim. Pek ilgisini çekmese de yine de beni dinledi. Ona göre bütün gece soğukta sabaha kadar balık beklemek saçma geliyordu. Ta ki o ilk balığını çekene kadar. 🙂

Tabiri caizse biz bu ilk balık tutma olayına “aşılamayı yaptık” diyoruz. Zilin çalmasıyla koşturarak oltayı eline alıp, balığı heyecanla karaya doğru çekişini keyifle izledim. Tamam dedim bu iş oldu bundan sonra balık tutma zevki artık eşime de aşılanmıştı. 🙂 Bu iyi bir şey mi şuan tam bilemesem de ilerleyen günlerde değerlendirmesini yapacağım. 🙂

Bulunduğumuz bölgenin panorama fotoğrafları.

Oltaların başında beklemeyi daha da keyifli bir hale getiren eşim manzaraya karşı kitap okuyordu. Zil çalan oltaları da ben elime almadan çekmeye benden önce koşuyordu.

Hafta sonunu karavan ile kamp yaparak ve birlikte balık tutmanın mutluluğunu tadarak eve dönüş için yola koyulduk. Her zaman yaptığımız gibi yol manzaralarının tadını çıkarmayı unutmadık.

Balık tutmayı çok seven eşim, balık temizliği için aynı ilgiyi gösterdiği pek söylenemez. Hafta sonunun ödülleri olan bu alabalıkları temizlemek de bana kaldı.

Diğer Abonelerin Arasına Sende Katılabilirsin

Posta hesabına bir gün bir mail düşer. Okursun, bakarsın ve çok beğenirsin. İşte o mail sırt çantanı alıp bir yerlere gitmen ve seni harekete geçirmek için yeterli olabilir. Türkiye ve Yurt dışı gezi yazılarımızın mail adresinize gelmesini ister misiniz? Sadece e-posta adresinizi yazarak hemen abone olun! Gezgin İz sizi harekete geçirecek makaleleri mail adresinize göndersin ama reklam vs göndermesin.. :)