20.12.2015 Pazar sabahı Konya Ereğli’den gelen arkadaşımız Bayram ile buluştuktan sonra Karaman Güldere Köyü’ne doğru yola koyulduk.
Mevsim itibari ile Karaman’ı çıktıktan sonra yoğun bir sis bulutunun içerisine girdik.Yolun buzlanmasından dolayı yavaş yavaş ilerliyorduk. Reno steyşın 4*2 aracımızın muhteşem çorum kaloriferi iliklerimize kadar ısıtıyor sis tabakasının içinde ilerlerken tutacağımız balıkların hayalini kuruyorduk.
Güldere köyü’ne vardığımızda oltalarımızı hazırlayıp muhteşem doğanın içerisinde dereye doğru ilerledik. Gökkuşağı alalarının olabileceği noktaları kestirip en güzel ağaç köklerine, çağlayanların altına sarı toplarımızı ,sahtelerimizi sallamaya başladık. Derenin içerisinde aşırı çalı çırpı olduğundan oltalarımız sık sık takılıyordu.
Duyumlarımıza göre yıllar önce alabalık tesisi açmak isteyen birisi  kamyonla getirdiği gökkuşağı alabalıklarını hata sonucu dereye boşaltmış. Derede yıllarca insanlar av yapmış. Belki mevsim itibari ile, belki de çiftleşme dönemine giren alaların yeme gelmemesinden kaynaklı ya da derenin balık popülasyonunun bitmesinden dolayı öğleye kadar ne bir vuruş aldık ne de balık çekebildik.
Azmini kaybetmeyen Tayyar arkadaşım limit üstü porsiyonluk bir ala çekmesiyle grubun motivasyonu biraz olsun artmıştı, fakat saatler ilerledikçe, yürümekten ve soğuktan gittikçe motivasyonumuz azalıyor bir tane bile olsun balık çekmek istiyorduk.
Balıklar oltamıza gelmese de muhteşem doğanın tadını an be an çıkarıyordum ki bu da bana büyük keyif veriyordu. Mesut abi bir şeyler öğretmeye çalışırken, Tayyar kardeşimin kendinden çok benim bir tane bile olsun alabalık çekmemi istemesi ve bunun için göstermiş olduğu çabaları günümü daha da güzel kılıyordu. Paylaşımlardan ve böyle dostluklardan büyük mutluluk duyuyordum.
Günün sonuna doğru Tayyar’ın ikinci alayı çekmesiyle avımızı bitirdik. Bugün balık tutamasak da paylaşımlarımız, muhabbetimiz ve doğa bizi yetirince mutlu etmişti. Bir daha ki sefere diyerek geri dönüşe koyulduk.

DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO DCIM101GOPRO

Diğer Abonelerin Arasına Sende Katılabilirsin

Posta hesabına bir gün bir mail düşer. Okursun, bakarsın ve çok beğenirsin. İşte o mail sırt çantanı alıp bir yerlere gitmen ve seni harekete geçirmek için yeterli olabilir. Türkiye ve Yurt dışı gezi yazılarımızın mail adresinize gelmesini ister misiniz? Sadece e-posta adresinizi yazarak hemen abone olun! Gezgin İz sizi harekete geçirecek makaleleri mail adresinize göndersin ama reklam vs göndermesin.. :)