Anamur Dikilitaş Pullu Orman Kampından sonra düştük yollara. Hedefimiz Alanya İncekum orman kampıydı ancak alanın çok fazla kalabalık ve gürültülü olmasından dolayı girdiğimiz gibi geri çıktık. Planımız bozuldu ve henüz nerede kamp yapacağımız belli değildi ancak buraya gelmişken İncekum’ da denize girmemek olmazdı. Karavan ile seyahat etmenin avantajlarından faydalanarak karavanımızı halk plajının yakınına çektik ve kendimizi denize bıraktık. İncekum plajı gerçekten harikaydı!

akdenizde-caretta-karavanla-kamp-turu-26

İncekum deniz keyfinden sonra yola çıktık. Yolculuk esnasında internetten yolumuz üzerindeki kamp alanlarını araştırırken bulmuş olduğumuz Manavgat Boğaz Kamping’e gitmeye karar verdik. Kamp alanını manavgat belediyesi işletiyor. Tuvalet, banyo, çamaşırhane, bulaşıkhane her yer gayet temiz ve bakımlı. Kamp alanının sağı çadır solu karavan için ayrılmış. Alan çimlendirilmiş ve parke taşları ile düzenlenmiş. Her şeyin aşırı derecede yerli yerinde olması açıkçası bizi rahatsız etti. Aradığımız doğallığı bulamadık o yüzden burada bir gece kaldık.

DCIM101GOPRO

Sabah denize girdiğimizde plajı fena değildi, kahvaltıyı bir an önce yapıp aradığımız yeşile, maviye, dağlara, ormana kısaca doğaya kavuşmak istiyorduk.

akdenizde-caretta-karavanla-kamp-turu-27

Kahvaltımızı yaptıktan sonra kısa bir tur ile Titreyen Göl’ü gezdik.Vakit kaybetmeden Antalya Çıralı – Tekirova – Olimpos gibi doğası güzel bir bölgeye ulaşmak istiyorduk.Ve düştük yollara

akdenizde-caretta-karavanla-kamp-turu-28

Boğaz Camping’e gitmek isteyenler için ulaşım:
Titreyen Göl Mevki – Sorgun Manavgat, Antalya
GPS Kordinatları :  36°44’50.2″N 31°28’18.8″E

Diğer Abonelerin Arasına Sende Katılabilirsin

Posta hesabına bir gün bir mail düşer. Okursun, bakarsın ve çok beğenirsin. İşte o mail sırt çantanı alıp bir yerlere gitmen ve seni harekete geçirmek için yeterli olabilir. Türkiye ve Yurt dışı gezi yazılarımızın mail adresinize gelmesini ister misiniz? Sadece e-posta adresinizi yazarak hemen abone olun! Gezgin İz sizi harekete geçirecek makaleleri mail adresinize göndersin ama reklam vs göndermesin.. :)